5 June 2013

MEAL SHAKE

Salam semua...
dah lama dah ber update blog saya nie..
ye la, sebuk dengan keje, anak-anak, pulak tu baru-baru nie mak sakit pulak...so adoyai....berulang alik dari Puchong ke Muar.....penatt...nasib baik ada supplemen Shaklee, cover jugak penat lelah saya ke sana sini..


Bulan ni meriah dengan promo Meal Shake...
minuman berperisa vanilla khas untuk anak-anak yg ada masalah kurang selera, sembelit, asma dll...
banyak sangat khasiatnya..

Nak cerita sket ttg Mealshake ni dan kesannya yang AMAT AMAZING..
Sejak saya perkenalkan Mealshake kat anak-anak comel saya ni 3 hari yg lepas, nampak perbezaannya...sebelum ni selalunya balik kerja, kami akan makan bersama and then, takkan ada 'supper' ke 'mentong' (bak kata org Jawa) dan segala bagai...tp kali ni, lepas dinner...dalam kol 10pm, anak-anak akan mintak biskut la, burger la, nasi la sebab macam diaorang tak kenyang lagi....nampak selera makan diaorang bertambah2....Alhamdulillah, Mealshake benar2 memberi kesan positif kepada anak-anak....^_^

Jom beramai-ramai order Mealshake dengan saya...
Diskaun hebat untuk anda semua....
^_^

Pengedar Sah Shaklee # 919922
Noor
FB: fb.com/noorshazadbeauty
blog: noorshazadbeauty.blogspot.com
sms/whatsap: 012-6690379
email; noorshaza1973@gmail.com







Saya hanya deliver supplemen yang terbaik untuk anda semua...
Selamat, semulajadi dan berkesan...

Pm / wassap saya untuk konsultasi lebih lanjut..
012-6690379

Noor - pengedar sah Shaklee ID# 919922 di kawasan PUCHONG, Kinrara, USJ, Seri Kembangan, Kelana Jaya, Bangi dan pengeposan ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak, Singapore, Labuan, Brunei .....

visit FB saya juga di Noor Hisham binti Paimin 

“ Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

No comments:

Post a Comment