6 June 2013

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE


Malam semakin larut...
aduhai..mata dok terkebil-kebil ..masih x mo lelap....
nak lipat baju..rasa malas pulak..

udahnya, sajer ler mengadap laptop nie..menulis lagi di blog ini..

aku nak share pd semua...
alhamdulillah, rezQi di hari Khamis...
pagi-pagi dah dapat whatsap ....customer nak Meal Shake...almaklum, promo berbaloi2 bulan nie...so advice customer utk amik Meal Shake....nah amik!!! sekali 2 tin dia order...penangan Ya Wahhab sakan akhir-akhir ini.... ^_^
tersengih sorang2 aku di pagi hari..
bila tengahari...ada ofis mate saja sembang ngan ku di meja...ternampakla dia produk Shaklee yg ku letak di tepi laptopku....bila dia tanya, aku bgtahu la serba sedikit khasiat supplemen Shaklee nie..idak ler details..tapi sambil cakap, aku letak brochure Shaklee 'home madeku' kat dia...so membelek la mamat nie....
senyum sumbing aku bila dia kata dia berminat...nk PD...PERFORMANCE DRINK la...
alhamdulillah...
x cukup lagi tu..nak petang sikit, dapat call lagi dari ofis mate tadi nak order Oste 3...Ya ALLAH, Engakaulah yang Maha Mengetahui betapa gumbiranya hatiku....YEEEEHHAAAAA..
and..sebelum balik, ada dapat order dr customer utk PD 1...phhhhhh....

senangnya dalam hati, kalau begini hari-hari....lalallallalalalal...

Terlanjur customer dah amik PD ku 2, aku nak citer sikit la pasal Performance Drink ni...

Bulan depan dah puasa...So kalau nak tahu, Performance Drink ini sangat sesuai untuk diambil oleh mereka yang berpuasa bagi mencegah dehidrasi.

Dan bagi ibu-ibu yang menyusukan, memang sangat-sangat disyorkan performance drink ini bagi memastikan kestabilan bendalir dalam tubuh.

Tubuh kita kehilangan air dalam banyak bentuk : membuang air kecil, pernafasan dan berpeluh.


Siapakah yang disyorkan untuk mengambil Performance Drink ini?

Ibu-ibu yang menyusukan, selain dari kehilangan cecair dalam 3 bentuk di atas, anda juga kehilangan cecair apabila menyusukan anak dan mengepam susu. 
Mereka yang aktif bergerak. Contoh : mereka yang bekerja di tengah panas dan harus bergerak ke sana ke mari.
Orang yang pergi mengerjakan haji dan umrah.
Mereka yang sudah berusia. Contoh : ibu bapa/ nenek kita. Berikan mereka minuman ini agar mereka jadi lebih bertenaga ketika berpuasa.
Mereka yang sering keletihan. Contoh : Mereka yang merasa keletihan melampau apabila pulang dari pejabat hingga merasakan tidak mampu untuk melakukan sebarang kerja lagi. Hatta nak pegi mandi pun rasa macam tak larat. Cuba lah ambil Performance Drink ni dan rasakan penangannya.








Saya hanya deliver supplemen yang terbaik untuk anda semua...
Selamat, semulajadi dan berkesan...

Pm / wassap saya untuk konsultasi lebih lanjut..
012-6690379

Noor - pengedar sah Shaklee ID# 919922 di kawasan PUCHONG, Kinrara, USJ, Seri Kembangan, Kelana Jaya, Bangi dan pengeposan ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak, Singapore, Labuan, Brunei .....

visit FB saya juga di Noor Hisham binti Paimin 

“ Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”


No comments:

Post a Comment