13 March 2014

ESP Shaklee - Promosi Mac 2014

ESP ooooo ESP...
HOT ITEM!!!




dah lama tak update blog ku ini..
almaklum...sibuk dengan kerja, dengan anak-anak...dengan majlis pernikahan anak buah...huhu (mengalahkan menteri la plak)..
hahhaha..

apapun, yang bestnya bulan Mac ni promosi ESP..wow!!! feveretku...hot item ni...
Sejak kenal ESP ni, saya jatuh cinta dengan ESP
Saya jadi makin confident dengan kulit saya yg lebih moist, licin dan makin cerah..bukan nk masuk bakul angkat sendiri, tapi inilah kenyataannya...

Sebelum tu, kulit saya agak kusam dan agak kering, tapi sekarang TIDAK LAGI...
Setiap pagi atau sebelum tido dah jadi acara wajib minum ESP nie....rasa sentiasa energetic....


Customer2 yang dah amik ESP dengan saya memang bagi feedback yang BEST!! Rugi taw sapa yang belum try n amalkan ESP sebab hasil dia memang superB!!
Cepat-cepat borong sekali sorang 2-3 tin terus....





Jangan malu-malu nk wassap, saya sedia membantu...
sharing is caring



Noor
012 6690379




No comments:

Post a Comment