17 March 2014

SOLAT itu HEBAT


Assalamualaikum dan Salam pagi Isnin buat semua..

waaa...indahnya pagi ini kerna 'hujan' rahmat membasahi bumi ALLAH ini dari semalam...
Alhamdulillah...bersyukur atas segala nikmat yang KAU berikan ya ALLAH..
(mood ceria pagi Isnin)

Saya nak berkongsi ilmu dengan sahabat sekalian..

Dapat sharing daripada sepupu saya pagi ni, so saya rasa ianya juga untuk peringatan diri sendiri..


Terdetik dihati merasakan betapa kerdilnya saya dibumi ciptaan ALLAH ini..
Dengan rasa kasih-sayangNYA lah kita semua masih dapat bernafas di muka bumi ini...
Maka, sebagai hambaNYA wajib kita bersyukur dan taat setia pada segala perintahNYA..
DIA laa penguasa alam....ilmu yang kita miliki ini pun hanya lah seumpama setitis dari lautan yang diciptakan...

Saya mengaku, adakala terLALAI dan leka dari menyempurnakan ibadahMU Ya ALLAH..namun betapa ALLAH itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang, masih memberikan kita semua ruang dan waktu untuk memnperbetulkan kesilapan dan kesalahan kita...

No comments:

Post a Comment