24 January 2015

PENAWAR EKZEMA...CAMPAK...GATAL-GATAL..HILANG DENGAN HERBAL BLEND SHAKLEE





HERBAL BLEND - memang keperluan kami sekeluarga...
saya jatuh cinta dengan herbal blend sejak first time menggunakannya tahun lepas..
sebenarnya..saya tak de keperluan pun masa tu..
saja beli dan simpan untuk stok kat rumah..sebab ramai cakap Herbal Blend memang BEST..

dan kebetulan pula...satu hari tu, ditakdirkan.anak saya yang no 3 tiba-tiba mengadu dia rasa tak selesa dan gatal-gatal dibahagian lehernya..
saya tengok dah nampak ruam dan merah dah leher kesan digaru...
saya tercari-cari krim / bedak berubat ke sana sini....ALLAH nak buka mata saya masa tu...saya ternampak Herbal Blend..terus tanpa fikir panjang..saya amik dan terus sapukan pada leher anak saya..

selang setengah jam selepas sapuan tu..alhamdulillah...anak saya bagitahu...."mama...ok dah..tak rasa gatal lagi"...dia pun terus leka bermain dengan adik-adiknya...
saya pun tengok semula leher dia...alhamdulillah....hilang dah merah dan ruamnya...

Berbunga hati saya dan bersyukur..rupanya inilah salah satu kegunaan dan khasiat Herbal Blend ni..
Alhamdulillah...

Dan sejak itu saya sentiasa simpan stok kat rumah untuk keperluan keluarga.

Bulan Disember yang lalu, ketika saya mengerjakan umrah..saya bawa juga sebotol Herbal Blenda ke Tanah Suci..
alhamdulillah... walaupun cuaca panas kering di Makkah ...saya rasa selesa dan OK jer sebab setiap malam sebelum tido, saya akan sapu Herbal Blend pada seluruh muka saya (BOLEH TAW...memang rasa nyaman)...sapu pada tangan dan kaki saya...
esok pagi tu...rasa segar jer..kulit muka, kaki & tangan rasa moist jerrr...




Cubalah kalau anda nak tahu kesannya..


Sebenarnya Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee ni adalah Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Antara khasiat dan kegunaan Herbal Blend ini:
  • Disapu pada ruam-ruam yang ada di badan terutamanya untuk bayi dan anak kecil
  • Boleh membantu menurunkan suhu badan untuk anak yang demam jika disapu selepas mandi
  • Menghaluskan tumit yang telah pecah
  • Menghilangkan gatal-gatal akibat gigitan serangga dan nyamuk
  • Boleh disapu dibahagian tubuh yang calar atau luka kecil
  • Menghilangkan parut akibat demam campak dan demam pelentung (Chicken Pox)
  • Boleh digunakan sebagai losyen harian (TESTIMONI saya sendiri - sebagai krim muka waktu malam)..




Bagaimanakah mendapatkan Herbal-Blend Multi-Purpose Cream?

Sangat mudah! Setiap tube hanya berharga RM27.50 (free postage). Bank in ke akaun Maybank 16222-70-11607 (Noor Hisham binti Paimin) dan emailkan/sms/wassap bukti pembayaran ke 012-669 0379 atau noorshaza1973@gmail.com

No comments:

Post a Comment