2 January 2015

VIVIx Shaklee - terasa 25 tahun lebih muda !!!!




Bulan Januari 2015..

dah masuk tahun baru..kene laa ada azam baru kan..
haha....tak terpikir azam apa untuk tahun ni sebab penghujung Dis 2014 terlampau sibuk...

ye la....12 Jan ni anak-anak dah mulakan sesi persekolahan...nak uruskan 5 orang sekaligus yang bersekolah tahun ni...WOW!! satu cabaran buatku sebagai seorang ibu ...fuhhhh...

apapun...ku terima dengan redha walau DUIT banyak gak tersangkut kat kedai-kedai dek kerna belanja keperluan persekolahan mereka...

tak mengapa....Pendidikan adalah amat penting buat mereka...
inshaAllah..aku sentiasa berDOA moga mereka dapat menjadi anak yang soleh & solehah, hafiz & hafizah...dan kebanggaan ku serta keluarga...AMINNN

Dah tahun baru ni...harusss ku promote jugak produk meletop Shaklee nie..

VIVIX Shaklee yang owsome...



Bukan Vivix saja yang promo...Alfalfa pun promotion...
Double triple bulan ni...


SubhanaAllah...

confirm..Triple promotion untuk bulan ini..Alhamdulillah...
banyak khasiat dan kebaikannya ..dan agak memeranjatkan kerna Vitalea for Children ni dah setahun takde di pasaran..baru restock ni...dengan kandungan yang di upgrade lagi ..

Dipenuhi dengan khasiat kebaikan, Vita-Lea for Children Chewable Shaklee disediakan dalam bentuk mudah untuk kanak-kanak menikmatinya. Ia dilengkapi dengan 19 nutrien penting serta menyediakan 100% nilai harian vitamin C. Kini diperkaya dengan vitamin D-600IU bagi setiap hidangan, dengan 150% nilai harian.

Turut diperkaya dengan kalsium dan magnesium bagi memberi sokongan menguatkan tulang serta badan yang sihat. Ditambah dengan khasiat buah oren, anggur dan campuran perisa beri, Vita-Lea bagi kanak-kanak pasti menyeronokkan. Hanya dua tablet sehari dan mereka bermain sepuasnya.
Fakta ringkas Vita-Lea for Children Chewable Shaklee:
Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak-kanak
Menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi
Memberi 100% nilai harian vitamin C
Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar proses badan manusia
Berasaskan phytonutrien semulajadi
Manisan semulajadi dengan Xylitol, tidak menggalakkan kaviti
Kaya dengan sumber nutrien antioksidan
Diperkaya dengan buah oren, anggur dan campuran perisa beri
** antara khasiat Vivix Shaklee
• Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
• Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
• Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Revolusi Terbaru dari Shaklee
Vivix minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terditi daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Bakal dipatenkan tidak lama lagi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya ekslusif untuk Shaklee.
VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.
Walau bagaimanapun, pengambilan Vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA.
Jom ORDER dari saya...
pengedar sah Shaklee di Puchong, Kinrara, USJ, Sunway, Kelana Jaya, Serdang, dan pengeposan diseluruh Malaysia, Sabah, Sarawak, Singapura dan Brunei...
NOOR 
012-6690379


No comments:

Post a Comment