14 February 2013

Wet World Shah Alam...ceria anak-anak

Assalamualaikum....

first time saya tulis entry kat blog nie...selalunya update pasala produk SHaklee saja..
laa ni.....saya nk cerita sket pasal kerenah anak-anak baru-baru nie...
27 Januari 2013...pagi Ahad..

terujanya mereka bila dapat tahu mama dia nk bawa mandi kolamm..
yeahhhhhh!!! bersorak kelima-lima anakku....:)
cuma yg si 'baby' ni ikut2 happy sebab tengok abang n kakaknya gumbiraaa sangattt...
dia actually x tabu apa itu 'mandi kolam' coz last bawak dia masa umurnya belom pun setahun..(tahun 2011)..

berbunga-bunga hati anak-anak tatkala pagi Ahad tu....sebuk ngan gogle nya...masing-masing HARUS ku belikan sorang satu sebab...excited kan..
:)


bila dah sampai sana....apalagi...abang Aiman (yg sulung) dgn pantasnya menyewa 'tube'...Nadia pulak seronok n terus cepat2 mengajak adik-adiknya, Irfan & Daniel mandi di kolam yg  sederhana besar tu....'baby' rafiQ pula denganku....aku cuba mengajak dia ke kolam kanak-kanak yg memang cetek saja airnya....
ramai juga yang dah berada disitu sebaik aku tiba jam hampir 10.30am...

keletah si rafiQ bila ku simbah dia dengan air pancuran di situ...waaaaaaa....menjerit dia....tapi kejap jer...pastu..haaaa..amik kau!!
terus dia nak berendam jer...melihat rakan sebayanya ada berhampiran kolam tu, lagi laa dia suka...
tergelak aku melihat keceriaan jelas terpancar di raut wajah kesayanganku semua..

encik HUBBy plak sebuk melayan 2 hero kecik tu..Irfan dan Daniel..ye laa....si kembar lain tahun tu nak sangat ditemankan ayahnya...mayb dalam hati mereka pun pasti ada sedikit ketakutan walaupun rasa teruja tu aku lihat lebih sebenarnya...
;)

takpela..yg penting diaorang hepii...




No comments:

Post a Comment