26 August 2015

ICE CREAM HOME MADE ..YUMMY DELICIOUS




Kebiasaannya, hujung minggu adalah time untuk deliver vitamin Shaklee kepada customer saya. Lepas deliver t bole lah wat projek home made ice cream yang sangat yummy nih.


JOM KAWAN KAWAN CUBA ice cream nih

wink emoticon

Letak kacang tumbuk...

letak ice cream...
letak coklat... 
letak kacang tumbuk..
Letak ice cream...
letak peanut butter..letak kepingan coklat..letak ice cream... ratakn n tabur kacang tumbuk kt atas..cucuk batang ais krim kt tengah..Letak dalam peti sejuk bg beku...siap n blh di makan 





Pm / wassap saya jika ada yang inginkan konsultasi tentang supplemen tambahan terbaik, selamat, semulajadi dan berkesan.


012-6690379

Noor - pengedar sah Shaklee ID# 919922 di kawasan PUCHONG, Kinrara, USJ, Seri Kembangan, Kelana Jaya, Bangi dan pengeposan ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak, Singapore, Labuan, Brunei .....

visit FB saya juga di Noor Hisham binti Paimin 

“ Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

No comments:

Post a Comment