25 August 2015

Ubat Demam Mujarab Untuk Anak Yang Dikasihi

Ubat Demam Mujarab Untuk Anak Yang Dikasihi

Punca Demam

Lately ni, dengan cuaca yang tak menentu, anak anak mula tidak sihat - selsema dan demam.
Mujur lah saya sentiasa ada stok Vitamin C di rumah. Ia adalah anti oksidan yang selamat dan berkesan.. Ibu bekerja seperti saya tentunya tiada masa untuk memantau anak sepanjang masa. Sustained Release Vitamin C Shaklee amat berkesan bila saya applykan kepada anak saya. Ubat demam mujarab untuk anak yang dikasihi.

Sus Released Vit C Shaklee

Lepas breakfast, saya bagi anak anak makan Vitamin C 2 biji. dan sekali lagi sebelum tidur.

Alhamdulilah, dengan izin Allah, anak anak tidak mengalami demam yang lama dan mereka sudah boleh tersenyum gembira dan ceria bila demam sudah kebah.

Vitamin C - untuk anak anak bawah 12 tahun, saya akan bagi Chewable Vitamin C untuk mereka.

Hubungi saya di noorshaza1973@gmail.com atau whatsapp di 0126690379 untuk konsultasi percuma.



1 comment: